دریافت حساب پراپ بدون چالش (پروتریدر) از فنفیکس

دریافت حساب پراپ بدون چالش (پروتریدر) از فنفیکس

امروزه فعالیت تجارت سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی توسط شرکت‌ها و گروه‌های مالی با عنوان پراپ تریدینگ متداول شده که معامله‌گران حرفه‌ای که به اصول بازار سرمایه واقف هستند ولی سرمایه چندانی برای فعالیت در بازار مالی ندارند، از دریافت حساب پراپ استقبال می‌کنند. این کار برای آنها منفعت بسیار زیادی به همراه دارد. پلتفرم معاملاتی فنفیکس یکی از بسترهایی است که با ارائۀ حساب معاملاتی پراپ، سرمایه اولیه را برای معامله در بازارهای مالی در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. با ما همراه باشید تا به طور کامل درباره مزایای حساب پراپ و پلتفرم فنفیکس آشنا شوید.

معرفی حساب پراپ

حساب معاملاتی پراپ بخشی از یک برنامه معامله‌گر تامین مالیست،یعنی یک قرارداد تجاری که در آن یک شرکت تجاری برای معامله در بازارهای مالی، سرمایه را در اختیار معامله‌گر قرار می‌دهد. معامله‌گر معمولا برای نشان دادن مهارت‌های تجاری، توانایی‌های مدیریت ریسک و ثبات خود، باید یک فرآیند ارزیابی یا دورۀ آزمایشی را پشت سر بگذارد. هنگامی که معامله‌گر موفق شد معیارهای شرکت را برآورده کند و دوره آزمایشی را پشت سر بگذارد، سرمایه‌ای از سمت شرکت به آنها تخصیص داده می‌شود.

معمولا بخشی از سودی که برای شرکت تجاری ایجاد می‌شود به معامله‌گر پرداخت می‌شود و شرکت درصدی از سود را نیز برای خود برمی‌دارد. در برخی موارد، ممکن است معامله‌گر مجبور شود بخشی از زیان را متحمل شود. هدف یک حساب معاملاتی پراپ این است که فرصتی برای معامله‌گران فراهم کند تا با سرمایه قابل توجهی بدون به خطر انداختن سرمایه خود معامله کنند. این موضوع می‌تواند به ویژه برای معامله‌گرانی که فاقد سرمایه لازم برای تجارت موثر در بازار هستند، اما مهارت و تجربه کسب سود را دارند، مفید باشد.

نحوه عملکرد حساب پراپ

برای دریافت یک حساب معاملاتی پراپ، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. تحقیق کنید و یک شرکت تجاری معتبر (Prop Firm) انتخاب کنید که حساب پراپ با بودجه ارائه می‌دهد. به دنبال شرکت‌هایی با شهرت خوب و سابقه تامین مالی موفق برای معامله‌گران باشید.
  2. فرآیند درخواست برای دریافت حساب پراپ را تکمیل کنید. این فرآیند ممکن است شامل ارسال رزومه، پر کردن فرم درخواست و ارزیابی مهارت باشد.
  3. اگر درخواست شما پذیرفته شود، مجموعه‌ای از قوانین و دستورالعمل‌ها برای ترید تجارت با سرمایه شرکت به شما ارائه می‌شود. این قوانین ممکن است شامل شیوه‌نامه‌های مدیریت ریسک، محدودیت‌های اندازه معامله و سایر پارامترهای معاملاتی باشد.
  4. سپس باید مهارت‌ها و ثبات تجاری خود را با معامله در یک حساب شبیه‌سازی شده یا آزمایشی نشان دهید و به اهداف سود شرکت و سایر معیارها دست پیدا کنید.

برای دریافت حساب پراپ از پلتفرم معاملاتی فنفیکس، باید چالش دو مرحله‌ای برای ارزیابی توانایی و مهارت پشت سر بگذارید.

البته در صورت دریافت حساب پراپ بدون چالش (پروتریدر) فنفیکس، نیازی به گذراندن دوره چالش ندارید.

  1. هنگامی که توانایی خود را در دوره آزمایشی ثابت کردید، سرمایه‌ای برای به شما تخصیص داده می‌شود.
  2. همانطور که با سرمایه شرکت معامله می‌کنید، درصدی از سودی که ایجاد می‌کنید به شما پرداخت می‌شود، در حالیکه درصدی از سود نیز متعلق به شرکت است. برخی از شرکت‌ها ممکن است کارمزد یا کمیسیونی را نیز برای فعالیت‌های تجاری دریافت کنند.
  3. معامله‌گران متخصص از طیف وسیعی از استراتژی‌ها از جمله تحلیل تکنیکال، معاملات الگوریتمی و تحلیل بنیادی استفاده می‌کنند. آنها از استراتژی‌های مختلف برای مشخص کردن فرصت‌های معاملاتی برای شرکت تجاری پراپ بهره می‌برند.

پس از شناسایی این فرصت‌ها، شرکت سفارش‌هایی را برای انجام معاملات موردنظر به صرافی‌ها یا کارگزاران مربوطه ارسال می‌کند و سپس منتظر می‌ماند تا ببیند آیا آنها موفق هستند یا خیر.

پلتفرم معاملاتی فنفیکس با ارائۀ آموزش‌های رایگان فارکس به معامله‌گران در کسب سود کمک می‌کند.

مزایا و معایب حساب پراپ

مزایا:

  • ریسک سرمایه پایین: یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های معاملات پراپ، حداقل ریسکی است که بر سرمایه شخصی تحمیل می‌کند. دریافت حساب پراپ از یک شرکت معتبر، معامله‌گران را از ضررهای مالی حفظ می‌کند. تجارت پراپ سرمایه‌گذاری نسبتا ایمنی است، به‌ویژه برای کسانی که می‌خواهند از امور مالی شخصی خود در برابر نوسانات قابل توجه بازار محافظت کنند.
  • پتانسیل سود بیشتر: مزیت دیگر معاملات پراپ در پتانسیل پرداخت‌های قابل توجه است. معاملات موفق می‌تواند به سود قابل توجهی برای معامله‌گران و شرکت پراپ منجر شود. عدم وجود کارمزدهای ماهانه پنهان یا تکراری نیز می‌تواند منجر به سود خالص بالاتر شود.
  • خوداشتغالی و خودمختاری: معامله‌گران پراپ از استقلال بیشتری برخوردار هستند و به آنها این توانایی داده می‌شود که مسیر خود را در دنیای تجارت ترسیم کنند. آنها می‌توانند معاملات را بر اساس استراتژی‌ها، تحلیل‌ها و بینش‌های فردی خود انجام دهند.
  • محیط یادگیری کارآمد: شرکت‌های پشتیبانی اغلب منابع و پشتیبانی فراوانی برای معامله‌گران خود فراهم می‌کنند و محیطی مساعد برای توسعه سریع مهارت ایجاد می‌کنند. با دسترسی به ابزارهای پیشرفته، فناوری، جوامع تجارت آنلاین و برنامه‌های مربیگری، معامله‌گران مشتاق می‌توانند قابلیت یادگیری خود را سرعت بخشند.
  • انتخاب دارایی‌های متنوع: تنوع بخشی از ویژگی‌های برجسته تجارت پراپ است. بسیاری از شرکت‌های تجاری، طیف گسترده‌ای از دارایی‌های قابل مبادله، از جمله سهام، فلزات، ارزهای دیجیتال و فارکس را ارائه می‌کنند. این تنوع به معامله‌گران قدرت می‌دهد تا از فرصت‌ها در بازارهای مختلف سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

معایب حساب پراپ

  • دوره آزمایشی: برای برخی از معامله‌گران، الزام به گذراندن یک دوره آزمایشی یا چالش ممکن است به عنوان یک اشکال در نظر گرفته شود. به ویژه برخی از شرکت‌ها بابت این دوره آزمایشی پولی به معامله‌گر پرداخت نمی‌کنند که پلتفرم معاملاتی فنفیکس با ارائۀ حساب پراپ بدون چالش (پروتریدر)، این مشکل را حل کرده است.
  • محیط رقابتی: دنیای تجارت پراپ، رقابتی است و معامله‌گران به شدت برای فرصت‌های معاملاتی محدود رقابت می‌کنند. این رقابت شدید می تواند برای مبتدیان دلهره‌آور باشد و تثبیت در شرکت پراپ و موفقیت در این صنعت را چالش‌برانگیز کند. راه رسیدن به برتری در تجارت پراپ مستلزم سرسختی و عزم تزلزل‌ناپذیر است.
  • منحنی یادگیری طولانی: علیرغم فراوانی منابع و پشتیبانی ارائه شده توسط شرکت‌های پراپ، تسلط بر هنر تجارت همچنان یک چالش بزرگ است. دستیابی به سودآوری ثابت، هدفی است که اغلب به سال‌ها تلاش نیاز دارد. حتی معامله‌گران باتجربه نیز باید خود را به طور مداوم با شرایط متغیر بازار وفق دهند.
  • فشار روانی: شاید یکی از چالش‌های نادیده گرفته شده در معاملات پراپ، فشار روانی زیادی است که معامله‌گران با آن مواجه هستند. سنگینی ریسک مالی و احساس ترس و طمع می‌تواند روی قدرت قضاوت تاثیر بگذارد و منجر به تصمیمات تجاری ضعیف شود. مدیریت عاطفی برای موفقیت بلندمدت در این زمینه ضروری است. اما در پراپ فنفیکس اینگونه نیست و تنها قانون فنفیکس مدیریت ریسک و سرمایه است که به نفع تریدر هست.

پلتفرم معاملاتی فنفیکس

پلتفرم معاملاتی فنفیکس امکان دریافت حساب پراپ را برای معامله گران مشتاق فراهم می کند. این بستر معاملاتی پراپ با تامین سرمایه برای معاملات در بازارهای مالی این شانس را به معامله گران می دهد که تا 90 درصد سود معاملات را کسب کنند و تا 1.000.000 دلار نیز از پلتفرم معاملاتی فنفیکس سرمایه دریافت کنند. این بستر همچنین زیان معاملات را نیز پوشش می دهد و معامله گر از این بابت دغدغه ای نخواهد داشت. معامله گر می تواند سود معاملات را به صورت دلاری برداشت کند. برداشت سود هر 5 روز یک بار اتفاق می افتد. در واقع، فنفیکس معتبرترین تامین سرمایه رسمی با پشتیبانی فارسی است که از معامله گران ایرانی و فارسی زبان حمایت می کند.

همانطور که قبل تر بیان شد یکی از چالش هایی که بسیاری از تریدرها، به ویژه افراد مبتدی، با آن مواجه هستند، کمبود سرمایه است. پراپ تریدینگ فنفیکس، به عنوان معتبرترین پلتفرم تامین سرمایه رسمی با پشتیبانی فارسی، فرصتی بی نظیر برای ورود به دنیای معاملات فارکس بدون نیاز به سرمایه اولیه خاصی برای شما فراهم کرده است. پراپ تریدینگ در فنفیکس، دریچه ای نو به سوی دنیای معاملات فارکس برای تریدرهای باتجربه و مشتاق به اثبات مهارت های خود است.

خدمات و ویژگی‌های پلتفرم فنفیکس

پلتفرم فنفیکس معتبرترین بستر پراپ تریدینگ است که با پشتیبانی فارسی ارائه می‌شود. پاسخگویی رایگان مشاوران مجرب این مجموعه و ارائۀ آموزش‌های جامع و کاربردی از جمله امتیازات دریافت حساب پراپ در این بستر معاملاتی هست که با عضویت در این بستر می‌توانید تمام ابزارهای لازم و مفاهیم موردنیاز برای رسیدن به یک سوددهی پایدار در بازار مالی را یاد بگیرید. از جمله مفاهیمی که در پلتفرم معاملاتی فنفیکس به معامله‌گران آموزش داده می‌شود میتوان به استراتژی شخصی معاملاتی، قواعد مدیریت سرمایه، تسلط بر اصول روانشناسی بازار و … اشاره کرد.

از جمله خدمات ارائه شده در فنفیکس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی تخصصی و کمک به معامله‌گر برای رفع هرگونه چالش
  • طراحی چالش‌های سنجش مهارت و ارزیابی مهارت و تسلط معامله‌گر بر بازار
  • ارزیابی روانشناسی معاملات معامله‌گر
  • امکان کسب درآمد از طریق معرفی سایر معامله‌گران به این بستر و دریافت 5 درصد از اولین واریزی آنها

حساب پراپ بدون چالش (پروتریدر) فنفیکس

معامله‌گران حرفه‌ای می‌توانند بدون چالش اقدام به دریافت حساب پراپ از پلتفرم معاملاتی فنفیکس کنند. پلن پروتریدر یکی از پلن‌های معاملاتی این بستر است که به معامله‌گر این امکان را می‌دهد تا بدون اینکه در چالش دو مرحله‌ای فنفیکس شرکت کند، وارد حساب اصلی خود شود. درصد ریسک روزانه در پلن پروتریدر نامحدود است و ریسک کل دوره در حدود 5 درصد است.

برای دریافت حساب پراپ بدون چالش فنفیکس (پروتریدر) باید معامله‌گر حرفه‌ای باشید.

مزایای حساب پراپ بدون چالش

مزایای حساب پراپ بدون چالش (پروتریدر) از پلتفرم معاملاتی فنفیکس بسیار زیاد است. از جمله این مزایا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در پروتریدر ریسک روزانه وجود ندارد در حالیکه حد ضرر روزانه در مسیر چالش دو مرحله‌ای 5 درصد است.
  • حد ضرر کل در پروتریدر 5 درصد ولی در مسیر چالش دو مرحله‌ای 12 درصد است.
  • در دریافت حساب پراپ بدون چالش نیازی به گذراندن چالش دو مرحله‌ای نیست.
  • پروتریدر محدودیت زمانی ندارد و حداکثر تقسیم سود تا 50 درصد است. در حالیکه در چالش دو مرحله‌ای، طی مرحله اول و دوم سودی دریافت نمی‌شود و در حساب اصلی تا 90 درصد تقسیم سود وجود خواهد داشت.
  • برداشت سود در پروتریدر در هر 5 روز معاملاتی امکان‌پذیر است.
  • در پروتریدر، دریافت سرمایه اولیه بدون محدودیت امکان‌پذیر است.

مقایسه فنفیکس با سایر پلتفرم ها

در این قسمت، شرایط حساب پراپ در چهار پلتفرم را با پلتفرم معاملاتی فنفیکس مقایسه می‌کنیم:

پلتفرم معاملاتی فنفیکس

  • هم پلن‌های چالشی دارد و هم امکان دریافت حساب بدون چالش (پروتریدر) وجود دارد
  • حداقل برداشت اولیه پس از 5 روز
  • تقسیم سود: 90 درصد
  • ارائۀ سرویس آموزشی شامل دوره صفر تا هزار رایگان از محمد آهنگری اصل
  • دارای پنل لحظه‌ای آنالیز حساب
  • قوانین شفاف و کم
  • پلن های متنوع تر
  • پشتیبانی فعال با پاسخگویی سریع

پراپ سرمایه‌گذار برتر

  • پلن تامین مالی کلاس a و b
  • حداقل برداشت اولیه، بعد از 7 الی 10 روز
  • میزان تقسیم سود: 80%
  • بدون ارائۀ سرویس آموزشی
  • بدون پنل آنالیز حساب
  • شفاف نبودن قوانین قمار گونه
  • سرور اختصاصی (احتمال دستکاری قیمت های بازار)

پراپ تریدرز کامبت (Traders Combat)

  • دارای انواع پلن‌های چالشی
  • پلن بدون چالش ندارد
  • حداقل برداشت اولیه پس از 30 روز
  • میزان تقسیم سود، 80 تا 89%
  • بدون ارائه سرویس آموزشی
  • بدون پنل آنالیز حساب

پراپ فانددنکست (Founded Next)

  • پلن چالش یک و دو مرحله‌ای استالر
  • پلن بدون چالش ندارد
  • حداقل برداشت اولیه بعد از 5 روز
  • میزان تقسیم سود تا 80 درصد
  • بدون ارائۀ سرویس آموزشی
  • بدون ارائه پنل آنالیز حساب

پراپ تریدینگ پراپی

  • دارای پلن‌های چالشی و جت جامپ
  • دارای پلن بدون چالش جت جامپ
  • حداقل برداشت اولیه پس از 30 روز
  • میزان تقسیم سود تا 80 درصد
  • بدون ارائه دوره آموزشی
  • بدون پنل آنالیز حساب
  • شفاف نبودن قوانین
  • سرور اختصاصی (احتمال دستکاری قیمت های بازار)

مزیت رقابتی پلتفرم معاملاتی فنفیکس

همانطور که در مقایسه حساب معاملاتی فنفیکس با سایر پلتفرم‌های بالا مشاهده کردید، فنفیکس تنها بستری است که دارای سرویس‌های آموزشی و پنل آنالیز حساب است همچنین ارائۀ سرویس آموزشی رایگان به معامله‌گران سبب می‌شود تا آنها بتوانند دانش و مهارت خود را به‌روز کنند که فنفیکس دارای یکی از بهترین سرویس های آموزشی هست .  در بسیاری از شرکت‌های تجاری، دریافت حساب پراپ بدون چالش امکان‌پذیر نیست و تنها تعداد معدودی از شرکت‌ها از جمله فنفیکس این امکان را برای معامله‌گران فراهم کرده‌اند.

یکی از مزیت‌های رقابتی مهم فنفیکس در مقایسه با سایر رقبا این است که پراپ تریدینگ فنفیکس تنها بستری است که در دریافت حساب بدون چالش (پروتریدر) خود در اولین موقعیت یا پوزیشن قابلیت برداشت سود دارد. ویژگی دیگر فنفیکس، قوانین و مقررات شفاف آن است که به صورت کامل و با جزئیات در سایت این مجموعه ارائه شده است. در مقایسه با پلتفرم‌های مطرح شده در قسمت قبل، قدمت، اعتبار و تعداد مشتریان فنفیکس بسیار بیشتر است.

مزیت رقابتی حساب پراپ بدون چالش (پروتریدر)

از جمله مزایای منحصر‌به‌فرد این پلن معاملاتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با انتخاب این پلن نیازی به گذراندن دوره چالش ندارید.
  • در پلن پروتریدر، محدودیت زمانی وجود ندارد و در هر زمان امکان معامله در بازار وجود دارد.
  • در دریافت حساب معاملاتی پراپ بدون چالش، محدودیت ریسک روزانه وجود ندارد.
  • در این حساب معاملاتی، هر 5 روز یک بار امکان برداشت سود وجود دارد.
  • در پلن پروتریدر بعد از هر بار برداشت سود، بالانس حساب تا 50% افزایش خواهد یافت که امکان ارتقاء حجم معاملات را به معامله‌گر می‌دهد.

شروع کار با حساب پراپ بدون چالش

ابتدا از قسمت ثبت نام اطلاعات خود را وارد کرده و در فنفیکس عضو می شوید.

5 پلن مختلف برای پروتریدر وجود دارد که می توانید هرکدام را که مایلید انتخاب کنید. هزینه تیکت پلن های پروتریدر به شرح زیر است که برای پرداخت هرکدام باید وارد حساب کاربری خود شوید.

  • هزینه تیکت پلن 1000: 58 دلار
  • هزینه تیکت پلن 2500: 128 دلار
  • هزینه تیکت پلن 5000: 248 دلار
  • هزینه تیکت پلن 10000: 488 دلار
  • هزینه تیکت پلن 20000: 978 دلار

سایر شرایط این پلن ها مشابه یکدیگر است.

شروع معامله

برای شروع معامله و استفاده از حساب معاملاتی پراپ فنفیکس به این ترتیب عمل کنید:

  1. پس از ثبت نام در پلتفرم معاملاتی فنفیکس، باید بروکر موردنظر خود را انتخاب کنید که مندافیکس، بروکر پیشنهادی فنفیکس است.
  2. در سایت بروکر ثبت نام کنید.
  3. تصویر کارت ملی و تصویر پاسپورت یا گواهینامه رانندگی خود را برای احراز هویت بارگزاری کنید.
  4. حساب خود را شارژ کنید و برای این کار از روش کارت بانکی، حواله بانکی یا سایر روش های مجاز استفاده کنید.
  5. یک حساب معاملاتی انتخاب کنید. شما می توانید از بین سه حساب استاندارد، ویژه معامله گران مبتدی و باتجربه، حساب های میکرو، ویژه معامله گران مبتدی علاقمند به ریسک کم، حساب های ENC، ویژه معامله گران باتجربه علاقمند به اسپردهای پایین یکی را انتخاب کنید.
  6. سپس از سایت بروکر خود، پلتفرم معاملاتی مناسب را دانلود و نصب کنید.
  7. پلتفرم معاملاتی را اجرا کنید و برای انجام معاملات با انتخاب نماد موردنظر، نوع معامله، حجم معامله، حد ضرر و سود را تعیین کرده و خرید یا فروش را انتخاب کنید.
  8. برای اطلاعات بیشتر به آدرس https://fenefx.net/blog/create-account-login-to-forex/ مراجعه کنید

نکات مهم در هنگام انجام معاملات با حساب پراپ فنفیکس

اگر می خواهید از مزایای حساب پراپ بهره مند شوید باید این نکات را به خاطر داشته باشید:

  1. دانش درستی از بازارهای مالی داشته باشید.
  2. ابتدا با حساب دمو تمرین کنید و سپس اقدام به دریافت حساب پراپ کنید.
  3. حفظ انضباط معاملاتی را فراموش نکنید.
  4. یک استراتژی معاملاتی خوب انتخاب کنید. شما می توانید از استراتژی استاد آهنگری (استراتژی MAA) که در سایت فنفیکس ارائه شده استفاده کنید.
  5. مدیریت ریسک را فراموش نکنید.

سخن پایانی

پلتفرم معاملاتی فنفیکس با ارائۀ آموزش‌های رایگان فارکس و برگزاری جلسات منتورینگ، در آموزش و پشتیبانی از معامله‌گران پیشرو است. یکی از مزایای حساب پراپ در فنفیکس، استفاده از پشتیبانی مداوم این تیم و رفع مشکلات و ایرادات کاربران است. در این مقاله درباره دریافت حساب بدون چالش (پروتریدر) فنفیکس صحبت کردیم و مزایای این طرح معاملاتی را مطرح نمودیم. چنانچه قصد دریافت حساب پراپ از پلتفرم معاملاتی فنفیکس را دارید بهتر است با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید تا بهترین مشاوره را به شما ارائه دهند. با شروعی رویایی در بستر فنفیکس از مزایای حساب پراپ بهره‌مند شوید.

مطالب مرتبط

پیمایش به بالا